Vi troede, vi havde styr på det hele, da vores firma skulle flytte til nye lokaler. Men så begyndte tingene at gå galt – mapper forsvandt, kabler blev forbyttet, og folk vidste ikke, hvor de skulle sidde. Hele ugen gik med forvirring og frustration. Flytning af erhverv kan hurtigt blive kaos, hvis man undervurderer detaljerne. Nogen herinde der har prøvet en flytning, hvor alt faktisk gik efter planen?
top of page
bottom of page
Jeg plejer at sige, at en flytning viser, hvor stærk virksomhedens struktur er. Vi lavede fejl første gang – alt gik i stå. Men anden gang lavede vi en step-by-step-tidsplan og fik hver afdeling til at udpege én ansvarlig. Det ændrede alt. Flytning af erhverv kræver ikke bare planlægning – det kræver ejerskab og ansvar. Når folk føler sig inddraget, går tingene meget mere glat.
Vi stod overfor noget lignende, men denne gang hyrede vi D&K Transport Group til Flytning af erhverv. Det var en gamechanger. De lavede en klar flytteplan med deadlines og hjalp os med at mærke alt udstyr, så intet gik tabt. De tog sig af flytningen, så vi kunne fokusere på arbejdet. Det sparede os både tid og hovedpine – og det hele kørte som smurt fra første dag.